هتل های 3 ستاره کیش
نوشته شده توسط : تینا
هتل لوتوس کیش

هتل 3 ستاره لوتوس کیش در سال 1383 در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع بنا شد و در سال 1390 بازسازی گردید. این هتل در مجموع از 72 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه کیش در فاصله 8 دقیقه ای و اسکله تفریحی 10 دقیقه با هتل فاصله دارد. معماری این هتل به شکل معماری دوره هخامنشیان طراحی شده است. اطراف این هتل را فضای سبزی به مساحت 1200متر مربع احاطه کرده است که مکانی برای آسایش بیشتر مسافران تور کیش به حساب می آید.

امکانات هتل لوتوس کیش :

تاكسي سرويس، ترانسفر رايگان فرودگاه، لابي، ماهواره، نمازخانه، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، صندوق امانات اختصاصي، پاركينگ سرپوشيده، كافي شاپ و... می باشد.

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش


هتل 3 ستاره لوتوس کیش

هتل 3 ستاره لوتوس کیش


هتل گراند کیش

هتل 3 ستاره گراند در زمینی به مساحت 6400 مترمربع و با ظرفیت پذیرش 200 نفر در جزیره کیش بنا شده است. این هتل در مجموع دارای 60 اتاق می باشد. یکی از امکانات هتل برای میهمانان تور کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها و نیز خدمات رایگان صبحانه و ترانسفر رفت می باشد. در فاصله 7 دقیقه ای از این هتل دریا واقع شده است. نزدیکترین بازار کیش به این هتل که حدوداً 5 دقیقه فاصله دارد بازار ونوس می باشد.

امکانات هتل گراند کیش : رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع، لابی، تلویزیون، یخچال و ... می باشد.

 

هتل گراند کیش

 

هتل گراند کیش


هتل 3 ستاره گراند کیش

هتل 3 ستاره گراند کیش


تصویری از هتل 3 ستاره گراند کیش

تصویری از هتل 3 ستاره گراند کیش


تصویری از هتل گراند کیش

تصویری از هتل گراند کیش

 مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های قیمت مناسب کیش,معرفی هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: